Kommetjes



Afgelopen zomer zag ik in een souvenirwinkeltje in Kos vrolijk gekleurde kommetjes en schalen. Het winkeltje zat in een druk straatje in het centrum van de stad en ik liep er vaak langs. En telkens twijfelde ik of ik ze zou kopen, die kommetjes, maar ik vond ze behoorlijk aan de prijs dus heb ik ze uiteindelijk laten staan. Gelukkig maar! Want wat bleek? Sinterklaas is waarschijnlijk afgelopen zomer incognito op vakantie geweest op Kos! Hij heeft mij vast en zeker verlekkerd naar het aardewerk zien staan kijken. Hij heeft ze uiteindelijk gewoon in Nederland bij de Bijenkorf gescoord. En hij heeft ze mij gegeven, op 5 december! Dank u sinterklaasje! Wat kent u mij toch goed.

Geef een reactie

