Tatatataaaaa… De nieuwe bank!

Is het geen beauty? Het heeft bloed, zweet en tranen gekost om hem boven te krijgen en de oude bank weer naar beneden (want twee hoog zonder lift), maar hij staat! Mijn lieve vader kwam vanmorgen voorrijden met een grote bus om de bank in te vervoeren, sleepte, tilde, hing gordijnen op, schroefde, vloekte, schroefde nog een keer en zorgde voor het afvoeren van mijn oude spullen. Dank je wel pap, als ik jou niet had!

Omdat we nogal rigoreus te werk zijn gegaan met weggooien/wegzetten van oude spullen is het nu heerlijk leeg in huis. We hebben een zee van ruimte (voor zover dat mogelijk is met onze woonkamer van 18 m2), maar het is ook nog een beetje kaal en ongezellig. Morgen ben ik dus een dagje woonstylist. Ik kan helemaal los gaan met planten, bloemen, kaarsen, foto’s en andere prullaria. Ook heb ik een te gek vloerkleed gezien in een blad en oh ja, we willen ook nog een nieuwe tv, een nieuwe eettafel en zes nieuwe stoelen. Hmmm… Als je eenmaal begint… Eerst maar even doorsparen.

Plaats een reactie