Lijst van gratis te downloaden bruikbare en mooie fonts

Voor mijn werk ben ik altijd op zoek naar mooie fonts. Soms vind ik een letter echt prachtig, maar is hij voor een broodtekst niet zo geschikt of past hij gewoon niet zo bij het magazine waar ik op dat moment aan werk. En dan later vergeet ik waar ik het ook alweer gezien had en hoe het font heette… Niet zo handig dus.
Wat wel handig is, is deze lijst met gratis te downloaden hele mooie en bruikbare fonts!
Hier enkele voorbeelden:

Veel plezier ermee!

Geef een reactie

