Kerstkaarten maken

Op internet vond ik deze kerstkaarten. Dat wil zeggen, voor het idee van de vingerafdruk met Rudolph-the-rednosed-reindeer vermomming. Ik vond het erg grappig en besloot iets soortgelijks te maken. Ik printte blanco postkaarten met de groene en zwarte tekst, kocht gekleurde inktpads, kerstlint en een zwarte en rode fineliner en ik kon aan de slag.

kerstkaarten 1kerstkaarten 2

P.S. De vingerafdruk van Tem is stiekem mijn pink, die inkt aan zijn vingertjes leek me niet zo’n succes namelijk 😉

Een Reactie op “Kerstkaarten maken

Geef een reactie

